Yhteystiedot

Thai Wellness
Mannerheimintie 75 A
00270 Helsinki
Y-tunnus: 2994498-8

Avoinna
Ma-La: 10-21, Su: 11-19

Ajanvaraus: 11-16: +358 44 241 0936

Ilmainen pysäköinti liikkeen edessä.

Ota yhteys

Thai Hieroja, Helsinki: Nat Saengchan

Hierontaterapeutit

Nat Saengchan
CEO, Owner

Koulutettu thai hieroja, vankalla ammattitaidolla ja vuosien kokemuksella.

Tietoa ajanvarauksesta

Yleistä hieronnasta
Saapuminen hierontaan
Hyvinvointia hieronnasta
Hierontapalvelun päättyminen
Hieronnan ohjeistamme
Yleistä hieronnasta

Pyydämme tekemään ajanvarauksen viimeistään kaksi päivää ennen hierontaa perumisen riskin välttämiseksi puoleltamme.

Peruutuksista tulee ilmoittaa viimeistään edeltävänä päivänä ennen varausajankohtaa, muutoin maksu on täysimääräinen.

Siirry ajanvaraukseen tästä.

HUOM! Voit maksaa varauksesi ennakkoon (saat maksua vastaan varausnumeron sisältävän tilausvahvistuksen) tai paikan päällä liikkeessä.

Saapuminen hierontaan

Saavuthan ajoissa hierontaan, varaten 15 minuuttia ennen ajanvarauksen alkua antaen riittävän ajan hoitaa maksun, muodollisuudet ja hierontaan valmistautumisen.

Puhelimien asentaminen äänettömälle on erityisen tärkeää kaikkien paikalla olevien asiakkaidemme parhaan mahdollisen palvelun saavuttamisessa.

Tiedustelemme yleisestä terveydentilastanne ja toiveistanne, saadaksemme hyvän lähtökohdan hieronnalle. Ilmoitattehan etukäteen mahdollisesta kuumeesta (yli 37,5 celsius astetta), nuhaisuusdesta, infektiotioista, tulehduksista, sydänsairauksista, syöpäsairauksista, osteoporoosista, diabeteksestä, avohaavoista ja verihyytymistä. Mahdollisesta raskaudesta tulee myös kertoa sekä mahdollisesti hierontaan vaikuttavien lääkkeiden tai huumaavien aineiden käytöstä.

Mikäli kyseessä on ajanvaraus, tulee edellä mainittu ilmoitus terveydentilasta tehdä viimeistään edeltävänä päivänä ennen hierontaa. Muussa tilanteessa ilmoitus tulee tehdä ennen hierontapalvelun maksamista saavuttaessa hierontaan.

Hyvinvointia hieronnasta

Noudatamme thaimaalaisia hyviä käytöstapoja, joissa kohtaamisissa korostuu lämpö ja ystävällisyys. Asiakkaamme ovat hierojillemme tärkeitä ja haluamme heidän myös tuntevan niin.

Pyydämme asiakkaitamme vuorovaikutuksellisesti kohtaamaan hierojan tasavertaisena ja kokonaisvaltaisena ihmisenä, omana itsenään. Vastavuoroinen suhde luo turvallisen olemisen tilan ja antaa positiivisen kokemuksen, josta syntyy hierontaa arvostava kokemus.

Asiakkaan intimiteetin kunnioitus on meille ensisijaista, ja tällä pyrimme luomaan luottamuksellisen suhteen asiakkaaseen sekä pohjan asiakkaan turvallisuudentunteen kehittymiselle. Tavoitteemme on saada hierottava turvallisesti heittäytymään hoidettavaksi.

Hierojamme valitsevat turvalliset asiakkaalle sopivat hierontaan liittyvät menetelmät, kuten hierontatekniikat, fysikaaliset hoidot ja myös ohjaavat ja neuvovat oikealla tavalla. Meille asiakkaan hyvä tunne ja kokemus määrittävät onnistuneen hieronnan.

Hierontapalvelun päättyminen

Hieronta päättyy thai-teehetkeen samalla kun ryhdymme valmistelemaan tilaa seuraavalle asiakkaalle. Viiden tai noin kymmenen minuutin rentouttava teehetki antaa hierotulle tilaa palautua hieronnasta ennen lähtöään.

Muistutamme asiakasta ottamaan mukaansa kiireettömyyden ja hieronnan luoman rentouden tilan, joilla hierontakokemuksen vaikutusta saa pidennettyä merkittävästi.

Hieronnan ohjeistamme

Ohjeemme luovat perustan hieronnan parhaalle lopputulemalle, siksi muistutamme asiakkaitamme näiden antavan suuntaa hyvälle yhteydelle ja hieronnalle.

Tervetuloa hierontaan omana itsenäsi nauttimaan hierontapalveluistamme.

Tietoa maksutavoista

Ennakkomaksut ja verkkokaupan maksuliikenne – Checkout
Pankkimaksut
Luottokorttimaksut
Ennakkomaksut ja verkkokaupan maksuliikenne – Checkout

Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Meillä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitostoimilupa. Palvelu on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä ja Checkout Finland Oy on osa OP Ryhmää.

Checkout-maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Mikäli tiliotteellasi tai luottokorttilaskullasi näkyy Checkout Finland Oy, olemme välittäneet maksusi.

Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Mikäli haluat reklamoida tai palauttaa tuotteen, sinun kannattaa olla yhteydessä suoraan verkkokauppaan, josta tuote on tilattu.

Pankkimaksut

Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Checkout Finland Oy, me välitämme maksusi verkkokauppiaalle. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.

Checkout Finland tarjoaa myös mahdollisuuden maksaa tilisiirtolomakkeella.

Luottokorttimaksut

Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard-, Debit MasterCard – ja American Express -korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa -, MasterCard SecureCode – ja American Express SafeKey -todentamispalvelut. Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.

Reservation Policies

Reservation policies
Reservation policies

PLEASE READ BEFORE YOUR FIST APPOINTMENT

Welcome to Thai Wellness, a massage therapy practice owned and run by Thai Wellness. Look around the site, read the blogs, learn about our company and then book a session to learn how massage can help you heal.

It is intention to provide my clients with professional therapeutic services; the following policies and procedures service as a guide for first time and repeating guests of Thai Wellness.

I strongly believe that your time is time is valuable as is mine and I make every attempt to be ready for your appointment at the scheduled time.
In my commitment to provide a unique and outstanding experience to all of my clients and out of consideration for my time, I have adopted the following policies:

RESERVATION/APPOINTMENTS+ONLINE BOOKING
We suggest that guests make an reservation at least one day in advance. However, we will always do our best to accommodate your request.

CREDIT CARD REQUIRED TO HOLD All BOOKINGS
All new clients are required to provide a credit card booking.
This can be done quickly and easily through the online booking system.
Due to the high volume of requests for our services and the need for extra staff availability and in accordance with our Cancellation Policies we now have a mandatory Credit Card number including Postal Code required on file to hold all bookings. As a courtesy to our hard-working therapists and practitioners who are only paid per hour of massage you will be charged a Cancellation Fee including bookings made on the same day as the scheduled service. Please read the Cancellation Policies for Single, Couples and Group bookings below.

PRIVACY POLICY
The store privacy policy is posted in our Thai wellness for your viewing.
Prior to your first massage, you will be asked to sign your health history accepting this privacy policy.

ARRIVAL POLICY
For your first time appointment, please arrive for your appointment 15 minutes prior to the scheduled starting time. The allows you the time to fill out the appropriate client forms. All treatment sessions have a specific time schedule and early arrival allows for a relaxed unhurried experience. If late arrival is inevitable, your service maybe shortened in order to keep on schedule. For example, if you scheduled an hour session and arrive 15 minutes late, you will be charged for that hour session but will only receive 45 minutes of treatment for that session, including consultation and changing time.

24 HR CANCELLATION POLICY
At Thai wellness massage we understand that unanticipated event happens a occasionally in everyone’s life. Business meetings, project deadline, flight delay, car problems, snowstorms, and illness are just a few of the reasons why one might consider cancelling an appointment. In our desire to be effective and fair to all of our clients, and out of consideration for our therapists’ time, we have adopted the following policies:

All appointments must be cancelled within 24 hrs. This allows the opportunity for someone else to schedule an appointment. If you are unable to give us 24 hrs advance notice, you will be charged 100% of the total full amount of services scheduled session prior to your next appointment.

We recognize that your time is valuable, as is the time of our staff and other clients, and have implemented this policy for this reason. Please understand that when you give limited notice to cancel an appointment, we miss the opportunity to fill that appointment time, and clients on our waiting list also miss the opportunity to receive services. Additionally, there are times when our staff will be functioning in an “on call” status and may have travelled to the Thai wellness specifically for your service.

For these reasons we are obligated to compensate our staff for their as time well as make up for the last revenue.

CONFIRMATION CALLS POLICY
As a courtesy, we try to call to confirm your appointment two business day prior to your appointment date. However, if we are unable to make this call or are unable to reach you, please understand that it’s your responsibility to remember your appointment dates and and times to avoid late arrivals, missed appointments, and the cancellation.

NO-SHOW POLICY
Anyone who either forgets or consciously chooses to forgo their appointment for whatever reason will be considered a “no-show.” They will be charged the full amount for their “missed” appointment. And future service will be denied until payment is made.
Gift certificates and/or coupons will be considered redeemed.
Our of respect and consideration to your therapist and other customers: Please plan accordingly in order to be on time.

PHONE ETIQUETTE POLICY
To preserve a relaxing atmosphere for all our guests, we ask for cell phones to be turned off during your time at Thai wellness.

JEWELLERY POLICY
Most services flow best without the interference of jewellery. We recommend leaving your valuables at home as we are not responsible for lost or stolen personal items.

PRECAUTIONS POLICY
Please consult with your physician to determine which services are right for you; if you are pregnant, have allergies, medical conditions, or are taking medication.

CHILDREN POLICY
Please note, for their safety and out of respect for our guests, children under 15 years of age are not permitted at Thai wellness; anyone under the age of 18 must be accompanied by a parent or guardian service.

SEXUAL HARASSMENT POLICY
Massage is strictly non-sexual, and Thai wellness has a zero tolerance policy for sexual harassment of any kind, including but not limited to solicitations for extras, suggestive comments, or inappropriate touch. Should you choose to engage in such behavior, the session will be immediately terminated, you will be charged in full for your appointment, and you will be banned from booking further appointments.

COMMUNICATE YOUR PREFERENCES
Be sure to speak up. All aspects of your massage session can be modified to your preference: pressure (too light or too deep), lighting in the room, style of music, temperature, and whether or not you choose to have a conversation or enjoy the treatment in silence.

PAYMENT POLICY
Payment in full is due at the time of service and is payable by credit card or debit card.

Valikko